wtorek, 9 sierpnia 2011

Jim Carrey - Don't You Want Somebody to Love

Dziś mam urodziny. Od bardzo dawna planowałem dać z tej okazji jedną z moich ulubionych neofolkowych piosenek "Black Jena" połączoną z fanworkiem wykonanym z fragmentów filmu "Andriej Rublow". Niestety nie mogę bo jakiś chuj z Mosfilmu kilka dni temu zgłosiły naruszenie praw autorskich i ten niesamowity teledysk najzwyczajniej przestał istnieć... jestem zdruzgotany i przerażony ślepotą dyktowaną tylko korzyściami finansowymi. Zresztą jakimi korzyściami? W jaki sposób fanworkowy teledysk mógł komukolwiek szkodzić?

No cóż... jak teraz myślę to może było by to trochę zbyt melancholijne na mój dzisiejszy nastrój, więc zamiast tego aplikuje fragment jednej z moich ulubionych głupich komedii:




ps. acz ten film akurat na tle innych "głupich komedii" nie jest wcale taki głupi.

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! Prezent: http://www.tudou.com/programs/view/FHh5WnbO46s/
    (wybacz jap. reklamy)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nie działa, jak działa. Mi wszystko leci jak ta lala. Coś może blokujesz adblockiem? Aha, za pierwszym razem strona mi się b. wolno ładowała, ale potem już normalnie. Spróbuj jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj nie działało! Ryli! Musiało się im coś zjebac bo wyświetlało że strona nie istnieje.

    Wielkie dzięki! Może się uda mi to jakoś zgrać.

    OdpowiedzUsuń