czwartek, 5 maja 2011

Rome - Like Lovers

Z najlepszego - moim zdaniem - wydawnictwa Rome.

2 komentarze:

  1. aż z ciekawości zajrzałem na ich myspace'a i widzę, że zaraz nową płytkę wydają a we wrześniu mają zawitać do Polski. Tylko czy ja tą nową odsłonę Rome lubię?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia płyta była w kurwę słodziusia ale ostatecznie całkiem ok.

    Kurwa. Chwile po tym jak oddałem tekst z neofolkowym podsumowaniem roku 2010 dowiedziałem się że jednak się nie rozpadli ( i dostałem pokątne info że się tu do nas wybierają). Wcześniej już raz się rozpadli żeby potem znowu powrócić. Głupie plotki głupimi plotkami ale nawet strona internetowa w uja wali http://romepage.eu/. Coś mało konkretni z nich goście jak na taki twardochujowy image...

    Na gig się raczej wybiorę.

    OdpowiedzUsuń